Verzenden & retourneren

Bezorgen

Het theegeschenk wordt verstuurd binnen 1-2 werkdagen. Indien mogelijk zullen we uw bestelling via brievenbuspost verzenden, zodat u niet hoeft thuis te blijven. Is uw bestelling echter te groot voor brievenbuspost, dan versturen wij deze in de vorm van uw keuze met PostNL of DHL. Een pakket/bestelling wordt 2 keer aangeboden en daarna op het dichtstbijzijnde postkantoor afgegeven. Als de bestelling is verstuurd, ontvangt u van ons een email. Wij kunnen helaas geen exacte datum garanderen waarop het pakket wordt afgeleverd, omdat wij afhankelijk zijn van PostNL en DHL.

Ophalen op locatie is alleen mogelijk op werkdagen tussen 12.00 uur en 15.00 uur op adres: Samsonweg 26d in Wormerveer en eventueel telefonisch te bespreken op nummer 075 7721566.

Levering op een ander adres

U kunt u bestelling ook laten afleveren op een ander adres. Wanneer u iemand een theegeschenk rechtstreeks wil toesturen, dan is dat mogelijk. Bij uw bestelling kunt u dit aangeven. Wilt u uw pakket liever laten bezorgen op uw werkadres, omdat dat u beter uitkomt? Geen probleem, geeft dit afleveradres even aan tijdens uw bestelling.

Niet thuis?

Mocht de post er niet in slagen het pakket bij u thuis af te leveren, dan wordt aan één van de buren gevraagd deze op een later moment aan u te overhandigen. Als dat niet mogelijk is, dan wordt het de volgende dag nogmaals aangeboden. Lukt het dan ook niet om de bestelling bij u of de buren af te geven, dan wordt het pakket automatisch drie weken op het dichtstbijzijnde Postkantoor of servicepunt bewaard. Uiteraard ontvangt u hiervan een melding, zodat u het pakket kunt afhalen op het moment dat het best schikt.

Verzendkosten

Voor pakketpost binnen Nederland zijn de verzendkosten €7,95.

Bestellingen boven 50 euro worden gratis verzonden. 

De kosten voor verzendingen naar België bedragen €8,- voor pakketpost.

Track & Trace

Alle zendingen worden als pakketpost verzonden. Dit is omdat er dan een code gegeven word zodra het de status ‘verzonden’ heeft, dit betreft een Track & Trace code. Als u op dit nummer klikt of dit nummer invult op de site van PostNL of DHL, dan kunt u zien waar uw pakket zich bevindt in het bezorgtraject.

Kan ik mijn artikel bij theebloemen.nl retourneren?

vraag via de mail ons retour formulier aan om uw producten retour te sturen info@sensatea.com

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd (dit geld alleen als het gehele order terug word verstuurd anders krijgt u alleen het geld terug van wat er is geretourneerd.  Geen enkele theebloem mag zijn opengemaakt, (dit zullen we dan ook altijd controleren). Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@sensatea.com of bellen met 075 7721566. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten." 

 
 
 

 

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »